·
მოსწავლეები გაეცნობიან ქართული დამწერლობის წარმოშობის ვერსიებს;
·
მოიძიებენ ინფორმაციას და მომზადებენ პრეზენტაციებს ქართული ენის, ქართული ანბანის, დედა ენის , ფარნავაზის შესახებ;
·
გაიხსენებენ გოგებაშვილის ბიოგრაფიას, მის შემოქმედებას;
·
შეადარებენ ,,დედაენის" ძველ და ახალ გამოცემებს;
·
მოიძიებენ ქართული ენისადმი მიძღვნილ ლექსებსა და სიმღერებს, ისწავლიან, გააანალიზებენ, შეადარებენ ერთმანეთს; იმუშავებენ გამომსახველობით კითხვაზე;
·
ერთად განვახორციელებთ კვლევას; ჩავატარებთ ანონიმურ
გამოკითხვას სკოლის მოსწავლეებს შორის, რისი საშუალებითაც შევიქმნით წარმოდგენას, თუ რამდენად ხშირად გამოიყენებენ მოსწავლეები ჟარგონებსა და ბარბარიზმებს ყოველდღიური ურთიერთობებისას; პასუხებზე დაფუძნებით შევადგენთ თვისობრივ დიაგრამებს და სტატისტიკურ ცხრილებს;
·
ქ.თერჯოლის რაიონალური გამგეობის წინ ,ხალხმრავალ ადგილზე მოვაწყობთ “ფლეშ მობს”
თემაზე_ვკითხულობთ დედა ენას.
·
ქ.თერჯოლის ქუჩებში და სკოლის ფოიეში გააკრავენ
მოსწავლეები შემდეგი შინაარის პლაკატებს:”სწორია_არასწორია”,ბარბარიზმებს,ცნობილ ქართველთა გამონათქვამებს ქართული ენის შესახებ,ქართულ იდიომებს.
·
მოიძიბენ ინტერნეტში ისტორიულ კადრებს 1978
წლის 14 აპრილის შესახებ და მოამზადებენ სიუჟეტს ამ საკითხის ირგვლივ.
·
ჩვენ ვისმენთ ლექსებს: მოსწავლეები და მასწავლებელი ინტერნეტში მოიძიბენ ქართული
ლექსების აუდიო ვერსიებს და შემდეგ დასვენებებზე სკოლის ფოიესი
გააჟღერებენ
·
ჩვენს სკოლაში ფუნქციონირებს “მომავლის კლასი”, სადაც პროექტის პრეზენტაციას
განვახორციელებთ.
|
No comments:
Post a Comment